Sabtu, 30 Agustus 2014

θα αγοράσει ένα ν

Με την πολυπλοκότητα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων ενός ατόμου έρχεται το άγχος ενός αποτελεσματικού συστήματος του τηλεφώνου. Με πολλούς εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή μου, το βρήκα δύσκολο να βρείτε ένα τηλεφωνικό σύστημα που θα μπορούσε να χειριστεί το φόρτο εργασίας των πολλών χρηστών σε ένα χρόνο. Μετά από έρευνα και άλλες επιλογές, βρήκα μια ιστοσελίδα που μου επέτρεψε να αγοράσει όχι μόνο το πλήρες τηλεφωνικό σύστημα, αλλά και τον εξοπλισμό για να προσθέσετε επιπλέον γραμμές στο σημερινό σύστημα επιχείρησή μου.

Μετά την εξέταση των στοιχείων του κόστους, η εταιρεία τους κατέστησε εύκολο για μένα να αποφασίσει αν ήταν πιο αποδοτική για μένα να προσθέσετε επιπλέον γραμμές στο τρέχον τηλεφωνικό μου σύστημα ή να αγοράσετε ένα νέο. Μετά από διαβούλευση με τους επαγγελματίες του τηλεφώνου, αποφασίστηκε ότι ένα βασικό σύστημα θα είναι πιο αποτελεσματική για την επιχείρησή μου. Η απόφαση αυτή ελήφθη με τη στάθμιση του κόστους αγοράς ενός νέου συστήματος σε σχέση με την αναβάθμιση ενός παλαιότερου.

Τελικά, το κόστος είναι πιο σημαντικό στη λήψη αποφάσεων τα οφέλη προς την εταιρεία μελλοντική επιτυχία του. Μετά από διαβούλευση με το αφεντικό μου, συζητήσαμε τα θετικά και τα αρνητικά για την αγορά ενός νέου συστήματος. Ενώ ο νέος εξοπλισμός θα είναι μια μεγάλη προσθήκη, φροντίσαμε την πολυπλοκότητα του νέου συστήματος. Θα θέλουν να εφαρμόσουν τις τρέχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητες μας σε χρήση του αμέσως και θα πρέπει να εκπαιδεύονται στη χρήση των νέων τηλεφώνων.

Μετά από μεγάλη προσοχή, θα αγοράσει ένα νέο βασικό σύστημα για κοντά 10 άτομα προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών μας, και 100 άλλους υπαλλήλους. Μετά από μια συνάντηση εισαγωγή για όλο το προσωπικό με το νέο σύστημα, οι εργαζόμενοι ήταν πίσω στη δουλειά αμέσως, χρησιμοποιώντας το νέο σύστημα μέσα σε μια ώρα.

Η απόφαση αυτή ήταν πολύ σημαντική για τη συνεχή επιτυχία της εταιρείας μου. Έχω δει καλύτερα αποτελέσματα με την ταχύτητα με την οποία οι κλήσεις μεταφέρονται στους κατάλληλους εκπροσώπους. Αυτό επιτρέπει στις ανάγκες των πελατών που πρέπει να αντιμετωπιστούν σε μια πιο έγκαιρα. Συνολικά, το νέο αυτό σύστημα έχει θετικά αυξηθεί η ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Με την επένδυση σε ένα καλύτερο σύστημα, η επιτυχία της εταιρείας μου και η ικανοποίηση των πελατών μου είναι η καλύτερη αντιμετώπιση. Η ποιότητα είναι σίγουρα απαραίτητη για την αποτελεσματική εξοπλισμού εργασίας. Και μετά από τη λήψη του χρόνου για να κάνει μια αλλαγή στην εταιρεία μου, έχω συνεχώς ικανοποιηθεί με την απόφασή μου.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar