Sabtu, 30 Agustus 2014

κάθε εταιρεία μπορεί

"Είστε η χειρότερη εταιρεία που έχω αγοράσει από!" - Γράφει τον πελάτη. Ωχ, bossss! Τι θα έπρεπε να γράψω πίσω;
Είναι πολύ δύσκολο να επιλέξετε λέξεις, όταν ορισμένοι από τους πελάτες σας είναι θυμωμένος και να παραπονιέται για την εταιρεία σας. Διαβάστε περισσότερα για μια εικόνα σε αυτό.

Όλα είναι καλά, όταν τελειώνει καλά. Και μέχρι να καταλήγει να είναι σίγουρος για να μην πανικοβληθείτε? Δεν έχει σημασία πόσο άσχημα φαίνεται. Οι πελάτες σας θέλουν μόνο μπορείτε να κάνετε το καλύτερό σας όταν διαμαρτύρονται. Μπορούν να δουν τα πράγματα που μπορεί να χάσετε και κάθε καταγγελία θα σας δώσει εικόνα για το πώς να βελτιώσουν την επιχείρησή σας. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το χειρισμό του με παραπονιέται:

Να κατανόηση και να έρθουν τα κάτω - πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αναγνωρίσουμε τα συναισθήματα του ατόμου (δεν χρειάζεται να συμφωνήσει μαζί τους για να το κάνει αυτό). Στις πρακτικές NLP αυτό ονομάζεται "να οικοδομήσουμε rapport". Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε: «Καταλαβαίνω πώς ανατρέποντας που θα μπορούσε να είναι ..."

Μην υπερασπιστεί τον εαυτό σας - σίγουρα θα ήθελα να πω κάτι για να υπερασπιστεί τον εαυτό σας - δεν το κάνουν! Να πάρει αμυντικό δεν θα βοηθήσει. Το θέμα δεν είναι ποιος έχει δίκιο, αυτό είναι για να βοηθήσει έναν απογοητευμένο πελάτη και διατηρώντας επαναλαμβανόμενες αγορές τους.

Πάρτε την ευθύνη - δεν έχει σημασία αν είστε ένοχοι για την καταγγελία ή όχι, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την εταιρεία σας. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να πάρετε το "φταίξιμο". Με τον τρόπο αυτό, θα δοθεί έμφαση φερεγγυότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας. Εάν δεν μπορεί να χειριστεί το θέμα μόνη της, να είστε βέβαιος να παραδώσει τον πελάτη μακριά σε ένα αριστοκρατικό τρόπο.

Βεβαιωθείτε δεσμεύσεις - μόνο με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης έχει τη βεβαιότητα ότι κάτι θα πρέπει να γίνει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Θα πρέπει να αναφέρει με σαφήνεια τις ενέργειές σας, για παράδειγμα: "Η ομάδα μας θα έρθει στο χώρο σας αύριο στις 15:00".

Κάντε κάποια προσφορά πριν ζητήσει επιστροφή - αυτό είναι ό, τι οι περισσότεροι από τους πελάτες σας πω σε περιπτώσεις δυσαρέσκειας: «Θέλουμε τα λεφτά μας πίσω". Αλλά αυτό είναι το λιγότερο που θέλετε, γιατί αφήνει τον πελάτη σας απογοήτευσε στην εταιρεία σας. Θα πρέπει να είστε έξυπνοι και να τους προσφέρουν κάτι αξίας για τον κόπο και το χρόνο τους, πριν ζητήσει την επιστροφή.

Κάντε περισσότερα - κάθε εταιρεία μπορεί να κάνει τα πράγματα με τον κανονικό τρόπο. Είμαστε σίγουροι ότι μπορείτε να καταλήξουμε σε κάτι περισσότερο. Μετά από όλα, η διαμαρτύρεται πελάτης θέλει μόνο να είναι καλύτερη, και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την αλληλεπίδραση για να αποδείξει ότι μπορείτε.

Περπατήστε τη συζήτηση - φροντίστε να κάνετε ό, τι σας έχουν υποσχεθεί.

Συνέχεια - ελέγξτε ξανά μαζί τους μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Τηλεφωνήστε τα πάνω ή προς τα e-mail τους και να ρωτήσω αν χρειάζονται κάτι άλλο και αν η ρύθμιση που κάνατε λειτουργεί σωστά. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να τους δείξουμε ότι σας ενδιαφέρει και μπορεί επίσης να προκαλέσει λέξη-of-mouth παραπομπών.

Στο τέλος, ας χρησιμοποιήσουμε τα στατιστικά στοιχεία ως οδηγό: αυτό δείχνει ότι περίπου επτά στους δέκα παραπονούνται οι πελάτες θα κάνουν επιχειρήσεις με σας πάλι, αν η καταγγελία στην επίλυση υπέρ τους.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar