Sabtu, 30 Agustus 2014

πληρώνουν εισιτήριο κυκλοφορίας

Μετά την αγορά νέων FasTrak συσκευή μου και την εγγραφή του λογαριασμού μου
σχετικά με την καθαρή, έβαλα τη συσκευή κοντά στο ταμπλό του οχήματος μου
αρκετά κοντά ώστε να τα καταδιωκτικά θα countercheck μου
σήμα, έτσι ώστε όταν οδηγώ μέσω της Fastrak λωρίδα κυκλοφορίας, μου
τέλη θα αφαιρείται αναλογικά.

Μέχρι το τέλος του μήνα για τη διαχείριση της συσκευής, έχω μάθει ότι εγώ
μπορεί άνετα να συσπειρωθεί γύρω από τις πίστες για όλα γέφυρες με διόδια και
δρόμους για να προσαρμοστούν αυτοκίνητο μου στο Fastrak πίστα, ώστε να μπορώ να
προχωρήσει με πολύ πιο γρήγορα από ό, τι οποιοσδήποτε άλλος. Εκτός κομμάτι μου
είναι το κομμάτι Carpool που διαρκεί έως τρία άτομα ανά
αυτοκινήτων και θα τους επιτρέψει να περάσουν χωρίς να επιβραδύνεται και
την καταβολή του τέλους διοδίων. Althouth θα καταβληθεί αμοιβή, αλλά δεν πρέπει να
περιμένετε και πέρασε, συνέχισα και να κρατήσει την κατάδυση, αν όχι ένα ενιαίο
πράγμα που έχει συμβεί. Θεωρώ ότι αυτό είναι λιγότερο υπερβολική καταπόνηση και δίνει
με την ικανοποίηση που μου άφησε όλους τους αναβάτες πίσω για να βρούμε
επωφεληθούν από τη στιγμή που οι αναβάτες εκεί που κάθεται και περιμένει να
αντιμετωπίζουν τα διόδια, ενώ είμαι εκμεταλλευόμενοι το χρόνο να πάει εκεί όπου
Είμαι καταδύσεις πολύ πιο γρήγορα. Στο παράδειγμα μου είναι η δουλειά μου, όπου
εργάζονται στην άλλη πλευρά του κόλπου κάθε ημέρα του έτους.

Αν και έχω πάρει κέρδος από αυτή τη συσκευή συνδέεται με μου
όχημα, το οποίο επίσης προκάλεσε μου να διακόψετε μετά πήρα το πρώτο μου παραβίαση
στο ταχυδρομείο με την εικόνα μου αισθητά κατά εισιτήριο και την άδεια μου
πλάκα καταγραφεί αναμφισβήτητα. Είχε τη σωστή ημερομηνία και κάτω προς
η δεύτερη φορά της παραβίασης. Πώς αυτό θα μπορούσε να συμβεί; είχα
έχουν τόσο πολύ συνηθίσει να κινείται μόνο και προχωρώντας όπου έπρεπε να κινηθεί
πολύ πιο γρήγορα χωρίς δυσκολία ότι ξέχασα να αυξήσει μου
λογαριασμού. Althogh βλέπω τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την αναφορά του λογαριασμού
να πάρει μικρή σε ισορροπία, δεν είναι μόνο καθήκον μου να αυξηθεί η
ποσό των Fastrak συσκευή μου ώστε να μπορώ να διατηρήσει πέρασμα
μέσω της Fastrak κομμάτι.

Μετά την έκπληξη και το σοκ του να πάρει το εισιτήριο κυκλοφορίας I
αμέσως πήγε σε απευθείας σύνδεση, πρόσθεσε ο λογαριασμός μου αναλογικά, και
κάνει μια διανοητική σημείωση για τον εαυτό μου, ώστε ποτέ να αφήσουμε να συμβεί αυτό ξανά.
Ακόμα, ήμουν ακόμα αλιεύονται με αυτά κυκλοφορίας πρόστιμο και έπρεπε να
πληρώνω για αυτό. Ευτυχώς έχω επισκεφθεί ένα site στο διαδίκτυο που θα
συμφωνήσουν για μια πιστωτική κάρτα που άλλες περιοχές δεν συμφωνούν για μου
παραβίαση. Σχεδόν όλες οι θέσεις συμφωνούν μόνο Visa και MasterCard, αλλά
Θέλησα να χρησιμοποιήσετε άλλη πιστωτική κάρτα για να αντισταθμιστεί αυτό
γιατί επιθυμητό να αντισταθμιστεί αυτό αμέσως και δεν έκανε
έχουν την επιταγή μου με μένα. BobCOP ήταν η ιστοσελίδα που επισκέφθηκα στο
www.bobcop.com είχα τη δυνατότητα να
αβίαστα αντισταθμίσει Fastrak πρόστιμο μου και έχω παρηγοριά μου.

Όχι μόνο αυτή η ιστοσελίδα δώσε μου για να αντισταθμίσει Fastrak μου
πρόστιμο, εγκρίνει επίσης κάθε μία για να αντισταθμίσει μόνο για
τα πάντα για τα πάντα, από το μισθό παραπομπή, πληρώνουν εισιτήριο, πληρώνουν αναφορές,
Πληρώστε τα εισιτήρια, να πληρώσει σε απευθείας σύνδεση εισιτήριο, πληρώνουν εισιτήριο στάθμευσης, πληρώνουν fastrak,
πληρώνουν εισιτήρια online, πληρώνουν εισιτήριο κυκλοφορίας, να πληρώσει τα εισιτήρια της κυκλοφορίας, να πληρώσει τα εισιτήρια της κυκλοφορίας σε απευθείας σύνδεση, εισιτήριο κυκλοφορίας, αναφορές κυκλοφορίας, fastrak παραβιάσεις, κόκκινο φως τις παραβιάσεις, και ακόμη εκκρεμή εντάλματα. Ήμουν έκπληκτος. Παρ 'όλα αυτά, που ακολουθείται από
straighting το χρέος μου προς την Fastrak Παραβιάσεις του Προεδρείου, I
συνέχισαν να χρησιμοποιούν τη συσκευή μου για να πάει μέσα στην πίστα FasTrak
χωρίς να επιβραδύνεται. Είμαι πολύ ανακουφισμένος που το αγόρασε και έκανε μια
επιχειρούν, για το λόγο ότι ήμουν το ενδεχόμενο για να γίνει αυτό
για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν αντιλαμβάνονται γιατί σκότωσε το χρόνο τόσα πολλά
ημέρες. Αν είστε σαν εμένα, μια γυναίκα που ασκεί τις ταχείας
να οδηγούν στο γραφείο και να διασχίσουν τον κόλπο Γέφυρες και δεν προτίθενται να
περιμένουμε και να είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα, τότε θα αναφερθώ σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική
του Fastrak συσκευής για το όχημά σας. Θα σας σώσει ένα τεράστιο
ποσότητα της περιόδου και λιγότερα στάση. Έμαθα ότι έχω λιγότερο
την ένταση και το άγχος κατά την κατάδυση στη γραμμή της κυκλοφορίας με τόσο

Tidak ada komentar:

Posting Komentar